Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Tjaa, vad ska jag säga?

I helgen, när lillmatte var hem på besök, förskte de (matte och lillmatte) återigen fotografera valparna. Kan inte påstå att mina gull var särskilt samarbetsvilliga den här gången heller, men här är några bilder i alla fall (knappt sju veckor gamla).


 

Hane 1 - Armani


 

Armani


 

Hane 2 - Valentino


 

Valentino


 

Hane 3 - Piana


 

Tik 1 - Donatella Versace


 

Donatella Versace


Matte har INTE glömt tik 2 - Krizia. Hon vred sig som en mask(a) hela tiden så inte en enda bild var skarp nog :-( Kanske detta beror på hennes namn? Nytt försök senast i helgen.


 

Tik 3 - Laura Biagiotti


 

Laura Biagiotti - "Nu är jag jätteless och trött!"


 

Tik 4 - La Perla


 

Tik 5 - Robertina di Camerino (vänster sida)


 

Robertina di Camerino


Till helgen gör vi nya försök med fotografering...


TATI

 
 
Ingen bild

Yvonne

7 september 2010 18:22

Vad fina de är :-) Robertina........♥

 
Ingen bild

Renata

9 september 2010 13:21

hej!
valparna är jättefina! :)
mvh Renata

Airescot Splendid Sunday, NORD UCH whippet

10 september 2010 11:23

Tack! men verkligen inte några blivande fotomodeller för de har inte en aning, eller minsta intresse att ta "instruktioner", om hur man ska stå fint och avslappanat ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här är fortfarande mycket snö kvar, men för var dag blir det ljusare - härligt! Det har varit dåligt med ordentliga promenader under en lång tid pga att det varit väldigt kallt, lääänge. Matte har nog försökt, men med en whippet som blir tvåbent i ...

Ni som skriver frågor i bloggen, var snäll maila mig i stället, eller ring! Trollsångens kennel UllaBritta ideryd 070-647 89 35 0926-105 45 e-mail: ullabritta_i@yahoo.com hemsida http://www.trollsangen.se Hemsidan uppdateras sällan ,...

När Tilda fotograferade valparna fanns det också tid att kela och sitta i knät, till valparnas stora lycka.   T.v. Krizia (tik) t.h. Laura (tik). Laura kallas mest 'Lilla Blå'   Lilla Blå (Laura) i Tildas famn. Laura är, tillsammans med...

Valparna älskar att springa runt och leka med varandra i den fluffiga nysnön som föll natten mot lördag och söndag.         Jag klarar mig utan snöpulsning ;-) TATI ...

Ovido - Quiz & Flashcards